CaTGC

General => General => Topic started by: DiivZe on 24.08.2014 16:37:51

Title: Forum Theme
Post by: DiivZe on 24.08.2014 16:37:51
Hello I'm DiivZe and now I'm gonna learn you how to change the theme on the forums!

1. Go to your forum profile http://catgc.com/index.php?action=profile <- Shortcut added!
2. Secound go to your "modify profile" and choose "Looks and Layout"
Picture (http://puu.sh/b5R8k.png)

3. Now you will see a "Current theme" tab! Press the change button
Picture (http://puu.sh/b5R9C.png)

4. Now you can choose from 2 Themes!
Picture (http://puu.sh/b5Raa.png)


Gearbox is the new theme added. Forum default and Zentoa is the same theme!
Title: Re: Forum Theme
Post by: Delusian on 24.08.2014 16:43:07
Wow, this Dark theme is sexy, thanks DiivZe  ;)
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 16:48:27
Not for me. It is too dark. Hurts my eyes.
Title: Re: Forum Theme
Post by: Noomie on 24.08.2014 17:15:44
why is everyone reposting shit from sygc lol.
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 17:27:38
Couse they thing it might be useful
Title: Re: Forum Theme
Post by: Dr. Deltality on 24.08.2014 18:15:10
why is everyone reposting shit from sygc lol.

They secretly want Lincoln back
Title: Re: Forum Theme
Post by: Noomie on 24.08.2014 18:23:19
why is everyone reposting shit from sygc lol.

They secretly want Lincoln back

Who doesn't 8)
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 18:23:43
why is everyone reposting shit from sygc lol.

They secretly want Lincoln back

Who doesn't 8)

I actually liked him
Title: Re: Forum Theme
Post by: Stavik on 24.08.2014 18:26:01
why is everyone reposting shit from sygc lol.

They secretly want Lincoln back

Who doesn't 8)

I actually liked him
I liked him in the end
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 18:29:56
why is everyone reposting shit from sygc lol.

They secretly want Lincoln back

Who doesn't 8)

I actually liked him
I liked him in the end

Never had a reason to hate
Title: Re: Forum Theme
Post by: Delusian on 24.08.2014 18:33:05
Off-topic  ;)
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 18:34:01
Off-topic  ;)

Now he has to ban deltality,me,Noomie and Stavik omg  :'(
Title: Re: Forum Theme
Post by: Delusian on 24.08.2014 18:37:05
Off-topic  ;)

Now he has to ban deltality,me,Noomie and Stavik omg  :'(

Yeah
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 18:38:39
You should get banned too becouse you didn't said anything about the topic yet!
Title: Re: Forum Theme
Post by: Delusian on 24.08.2014 18:51:25
You should get banned too becouse you didn't said anything about the topic yet!

"Wow, this Dark theme is sexy, thanks DiivZe  ;)"

Did I not?
Title: Re: Forum Theme
Post by: Offline on 24.08.2014 18:56:35
You should get banned too becouse you didn't said anything about the topic yet!

"Wow, this Dark theme is sexy, thanks DiivZe  ;)"

Did I not?
Oke ymaybe you did but now not anymore :p
Title: Re: Forum Theme
Post by: Zealous on 05.09.2014 00:12:23
give dis man a cookie
Title: Re: Forum Theme
Post by: kaedegames on 05.09.2014 19:22:14
I went there and started using this theme as soon as the forum was up!
I like darker colors on a website.
Easier on the eyes.